Toggle Nav

Veelgestelde vragen

Contact opnemen | Verzenden en retourneren | Afhalen


Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Wij leveren standaard op werkdagen tussen 07:00 en 18:00 uur. Komt een andere tijd u beter uit?
Geef het door u gewenste bezorgmoment aan bij het verzenden van uw bestelling.

U ontvangt 1 dag voorafgaand aan de levering per e-mail bericht hoe laat uw bestelling ongeveer
wordt geleverd. Als u een account heeft kunt u de levertijd inzien bij uw bestellingen.

Heeft u vragen over de levertijd? U kunt hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice.

Wat is de levertijd?

Bij al onze producten wordt de levertijd in werkdagen getoond. 

Moet ik bij de bezorging aanwezig zijn?

Wij willen u vragen om aanwezig te zijn tijdens de bezorging. U heeft dan de mogelijkheid om de
producten te controleren, aan te geven voor de plaatsing en eventueel de chauffeur te helpen met
het lossen an de materialen.

Levert u op de waddeneilanden?

Wij bezorgen in heel Nederland. Voor bezorging op de Wadden doen dit graag in overleg met u in
verband met transportkosten en levertijd. Neemt u hiervoor contact op met de klantenservice. 

Levert u in het buitenland?

Wij kunnen uw bestelling afleveren in andere Europese landen dan Nederland. We doen dit
graag in overleg met u in verband met transportkosten en levertijd. Neemt contact op.  

Wat doet u met betaal- en persoonsgegevens?

BouwProfi gaat vertrouwelijk om met alle gegevens die u ons verstrekt.
Wij geven uw gegevens niet door aan derden!

Is bestellen bij BouwProfi veilig?

Ja. Om uw gegevens te beschermen is onze website met een SSL certificaat beveiligd. De gegevens
die u op onze website invult worden door deze beveiliging versleuteld verzonden, waardoor
kwaadwillenden de gegevens niet kunnen onderscheppen. 

Wilt u weten wat andere klanten van onze service vinden? Lees via deze link hun beoordelingen
waar wij trots op zijn! Reviews bekijken

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Wij leveren standaard op werkdagen tussen 07:00 en 18:00 uur. Komt een andere tijd u beter uit?
Geef het door u gewenste bezorgmoment aan bij het verzenden van uw bestelling.

U ontvangt 1 dag voorafgaand aan de levering per e-mail bericht hoe laat uw bestelling ongeveer
wordt geleverd. Als u een account heeft kunt u de levertijd inzien bij uw bestellingen.

Heeft u vragen over de levertijd? U kunt hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice.

Wat is de levertijd?

Bij al onze producten wordt de levertijd in werkdagen getoond. 

Moet ik bij de bezorging aanwezig zijn?

Wij willen u vragen om aanwezig te zijn tijdens de bezorging. U heeft dan de mogelijkheid om de
producten te controleren, aan te geven voor de plaatsing en eventueel de chauffeur te helpen met
het lossen an de materialen.

Levert u op de waddeneilanden?

Wij bezorgen in heel Nederland. Voor bezorging op de Wadden doen dit graag in overleg met u in
verband met transportkosten en levertijd. Neemt u hiervoor contact op met de klantenservice. 

Levert u in het buitenland?

Wij kunnen uw bestelling alleen afleveren in Nederland.
Wel kunt u bij ons bestellen en afhalen bij een van onze vestigingen in Nederland.
We doen dit graag in overleg met u.  

Wat doet u met betaal- en persoonsgegevens?

BouwProfi gaat vertrouwelijk om met alle gegevens die u ons verstrekt.
Wij geven uw gegevens niet door aan derden!

Is bestellen bij BouwProfi veilig?

Ja. Om uw gegevens te beschermen is onze website met een SSL certificaat beveiligd. De gegevens
die u op onze website invult worden door deze beveiliging versleuteld verzonden, waardoor
kwaadwillenden de gegevens niet kunnen onderscheppen. 

Wilt u weten wat andere klanten van onze service vinden? Lees via deze link hun beoordelingen
waar wij trots op zijn! Reviews bekijken

Klachten

Heeft u een klacht over onze producten of onze service? Allereerst lossen wij uw klacht graag op!
U kunt u als volgt contact met ons opnemen:

  • Neem contact op met onze klantenservice.
  • Stuur foto's of andere bijlagen door naar ve[email protected].
  • Wij zullen u binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven.

Stuur een e-mail 088 597 0000

Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit?
Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de
afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel,
voor consumenten via Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag 
(
www.sgc.nl) en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
(https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen
dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag
verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie zoals VELUX dakramen.
Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Klantbeoordeling 9.0
311 beoordelingen

VELUX

Trespa® platen en montage toebehoren

Keralit gevelbekleding en dakranden

Svedex binnendeuren

Fermacell platen

Rockwool isolatie